Ne maradj le semmiről! Lájkolj minket facebookon! Tudatos hörcsög

2020. május 5., kedd

2020 Április - ezt sikerült

 


Ebben a hónapban kellett egy kicsit alakítani a költségvetést. Rájöttem ugyanis, hogy egyrészt van olyan éves költség, amit nem számoltam be (domain díj, stb), másrészt a háztartás kategóriába be KELL számolnom olyasmit is, hogy dolgok elromlanak. Ez a hónap például azzal indult, hogy eltörtem az elég sűrűn használt turmixgépemet...

A kajapénzzel még mindig keresem az arany középutat, mire vége lesz a karanténnak, és én is elhiszem, hogy nem kell folyamatosan tele tartani a fagyasztót, szerintem meg is leszünk :D (na akkor lehet majd tartani egy közel nullás hónapot...)

Ebben a hónapban bejött még az utolsó teljes adag túlórapénzem, így megint szép adag került a malacba. Igen, a malacba, mert nem tudjuk mit hoz a következő fél év, bízok persze abban, hogy visszaáll az élet a normál rendjébe, de ki tudja...

Egy dolog jutott még eszembe, mégpedig a közlekedés. Mivel ebben a hónapban itthonról dolgozom, nem kellett bérletet vennem, és kiszámoltam, hogy a nagyobb bevásárlásért inkább kifizetem a szállítási díjat minthogy megvegyem a jegyeket aznapra.

A bevásárlásról tervezek írni még egy posztot, mert gondolom mondanom sem kell, hogy az én bevásárlási rendszeremet teljesen felborította a jelenlegi helyzet, és muszáj volt ebben a hónapban adaptálódnom hozzá.

A lakás tőkerész projektje ebben a hónapban a 31,82%-ra hízott. Ez írásban talán nem jön át nektek, de elképesztem saját magam azzal, hogy mennyire motivál, hogy látom ezt a változást és mennyire sok szorongást oldottam fel azzal magamban, hogy hónapról hónapra látom, ahogy növekszik az összeg.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése