Ne maradj le semmiről! Lájkolj minket facebookon! Tudatos hörcsög

2020. június 17., szerda

2020 Május - Ezt sikerült


Kicsit elbambultam ezt a hónapot, bocsánat, próbálok magamhoz térni a hirtelen újraindult világban.

Kellett egy új cipő, úgyhogy kiapasztottam a ruha borítékomat, viszont jó hír, hogy letudtam a jogsit, woopwoop, marad a kisebb összeg havonta a költségvetésben, amit a kocsira szánok.

A kajapénzzel még mindig tanuljuk egymást, de lassan közelítünk.

Ebben a hónapban még volt egy kis adag túlórapénz, ami áprilisra maradt, úgyhogy azt eltömtem a malacba. Ez jövő hónapban nem lesz, ami roppantul rosszul esik - igen, a hónap közepén vagyok, úgyhogy határozottan rosszul esik.

A lakás alap 34,6 %-ra hízott, ami bár nem olyan látványos, mint az előző hónapok, azért elégedettséggel tölt el.

A bevásárolós posztot pedig nem felejtettem el, csak győzzétek kivárni, jó lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése