Ne maradj le semmiről! Lájkolj minket facebookon! Tudatos hörcsög

2021. november 30., kedd

2021 November - Ezt sikerült

 

Az utolsó előtti hónapot is lezártuk az évben, és be kell valljam, hogy most szenvedtem a legjobban financiálisan. Nem arról van szó, hogy gond lenne, viszont az, hogy az áramszolgáltatónak válogatott kínzásokat kívántam, nem kifejezése annak, hogy mit éltem át, amikor kijött az éves elszámolás. 

Szerencsére nem jött ez sem váratlanul, mert tavaly ugyanez volt a gond, és év elején úgy tűnt, sikerült megoldani, de aztán szépen lassan visszakúsztunk oda, hogy az átalányszámításnál gyakorlatilag fele annyit kértek el, mint kellett volna. Tudom, tudom, váltsunk diktálásra, próbáltuk, nem sikerült. Reménykedünk, hogy az új lakásunkban ezzel nem lesz gond.

Apropó, új lakás: november 10-én végre megkaptuk a banktól a hivatalos ajánlatot a hitelhez. Nem is mi lennénk, ha nem lett volna egy kis kavarás az értékbecslés körül, de ezen a ponton már úgy voltunk, hogy csak hagyjuk magunkat sodorni az árral, mert az összes agyf*szom elfogyott erre az évtizedre... Aztán szerencsére már a hónap végére szerződéstervezetet is kaptunk, és hacsak megint nem jön közbe valami, decemberben alá is írjuk a szerződést.

Nem azt mondom, hogy sokáig tartott az egész mizéria - onnan, hogy elkezdtünk lakást nézni, odáig, hogy megkaptuk a szerződéstervezetet a hitelhez, és a kulcsokról még ne is beszéljünk-, csak egy apró adalék, hogy a lány, aki a hitelünket intézte, közben terhes lett, férjhez ment, és meg is született a gyereke :D


Azt már mondtam, hogy okozott a hónap egy erős financiális nyomást, így az kajapénzt is nagyon szorosan igyekeztem fogni, már amennyire a rohanó infláció mellett ez lehetséges. Azt kell mondjam, hogy ebben a hónapban nagyon büszke voltam magamra, de ehhez a sikerhez az is kellett, hogy már tényleg annyira közel van a költözés, hogy tényleg csak azt vettem meg ebben a hónapban, ami el is fogyott.

A költözés után ezt a részt is át kell gondoljam, és meg kell beszéljük, mert hogy mikor lesz rendes konyhánk, az egyelőre még sok mindennek a függvénye és egy óriási rejtély :) Ugyanide 1 darab főzőlapon, szendvicssütőben és airfryerben elkészíthető receptek jöhetnek.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése