Ne maradj le semmiről! Lájkolj minket facebookon! Tudatos hörcsög

2020. december 1., kedd

2020 November - ezt sikerült

 

Először is most egy éve vezetem a kiadásaimat :) Annyira fura volt ez az év, hogy egyrészt nagyon gyorsan elrepült, másrészt mintha egy évtizedet öregedtem volna. Az előző bejegyzésben írtam róla hosszabban, hogy mi mindent tanultam ez alatt az év alatt, és mivel külön bejegyzést kapott, gondolhatjátok, hogy elég sok mindent.

Mint említettem, a megtakarítás igazán jó lett ebben a hónapban is, aminek egy elég látható darabja a múlt hónapban tartott online garázsvásár, másik része, hogy egy jó pár óra ügyeletet még bevállaltam az elmúlt hónapban.

Költségvetési szempontból szépen sikerült tartanunk a tervet. Az élelmiszerekkel próbálunk most még kevesebb vásárlásra átállni, amit úgy valósítunk meg, hogy van egy nagy bevásárlásunk a hónap elején - ez el is viszi majdnem 2/3 részét a keretnek -, amikor megvesszük a száraz, tartós és fagyasztható árut, a hónap többi részében pedig csak azt pótoljuk, amit muszáj frissen venni, kb heti 1x, így sikerült kordában tartani a költést. Tervezés, tervezés, tervezés, ugye :)

A felújítást át kell tervezzem a következő hónapokra, mert végre eljutottam odáig a teendőimmel, hogy van árkalkulációnk, ajánlatunk, költségterv, és kitűzött dátum is, úgyhogy ehhez hozzá is lehet igazítani a megtakarítást.

Még valami, amit tisztábban látunk egy kicsit, az a lakáshitel, van egy konkrét elérendő célunk áprilisig, mivel ha minden jól megy, akkor jár majd le a próbaidőm az új munkahelyemen, és indíthatjuk el a folyamatot. Ebben a hónapban nem írom be a százalékot, mert mint említettem az a terv okafogyottá vált. Persze ebbe még egyéb faktorok is belejátszanak, úgy mint a lakáspiac alakulása, kormányintézkedések, stb stb. Lényeg a lényeg, a ránk osztott feladat adott, ha ebben az ütemben folytatjuk a takarékoskodást, akkor sikerülni is fog. A következő hídon pedig akkor megyünk át, ha elértük. 

Hosszú az út még előttünk, de haladunk rajta, egyszerre mindig csak a következő lépésig. Decemberre van egy hosszabb szünetem, úgyhogy az a célom a hónapra, hogy befejezzem a garázsvásárt - így vagy úgy, de minden ki fog kerülni a lakásból, amire nincs szükségünk, hogy tiszta lappal kezdhessük az évet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése