Ne maradj le semmiről! Lájkolj minket facebookon! Tudatos hörcsög

2020. december 28., hétfő

2020 December - Ezt sikerült

 


Az én decemberem elég stresszesen indult. Ugyanis nem is én lennék, ha nem december közepén váltanék munkahelyet, ami idén a vírushelyzettel még egy fokkal rosszabb, mint eredetileg. Lényeg a lényeg, volt egy hét, amíg a levegőben lógtam és gyomorideggel vártam, hogy minden rendeződjön el, zárójel bezárva, ez majd a januári költségvetést érinti.

A stresszből kifolyólag sokkal kritikusabb voltam a kiadásaimmal, és sokkal szigorúbb a megtakarítások tekintetében, ami szerintem látszik is. 

Azt ugye már mondtam, hogy sikerült a megtakarítási célt elérni októberben, viszont az akkor távolinak tűnő új célhoz is meglepően közel sikerült kerülnöm. 

Ami nem sikerült, az a lomtalanítás befejezése, viszont annyiban közelebb vagyok a célhoz, hogy már csak azok a tárgyak maradtak, amiket eladhatónak ítéltem, minden más "eltűnt". Ez egy elmondhatatlanul nagy előrelépés az év elejéhez képest, és bár a malacba is tömtem belőle egy látható összeget apránként, kifejezhetetlenül többet ér a felszabadított tér.


 

A decemberi költségvetésben van egy nagy szelet a cicáknak, mert bár talán épp kihúztuk volna a meglévő száraz kajával a decembert, jobb szeretem nem kockáztatni, hogy éhen maradjanak. 

December lévén volt egy kisebb ajándékbeszerzés is, jövőre majd ennek is csinálok egy borítékot, mert most már látjuk, hogy mennyit szánunk erre, és sokkal egyszerűbb lesz jövőre december elején elővenni a pénzt, mint kiszorítani a decemberi fizetésből.

Az élelmiszer és háztartással kb budgetben voltunk még úgy is, hogy beleraktuk a karácsonyi sütiket, persze ehhez hozzátartozik, hogy a mézet pl nem kellett megvennem, mert volt itthon. 

December végi feladat volt még szintén, hogy átnézzem az egész évet, és át kellett gondolnom, hogy jövőre mit és hogyan akarok beletenni a költségvetésbe. Az már most látszik, hogy 2021 nagyon nadrágszíjhúzós év lesz, ha meg akarjuk ugrani a lakásvásárlást, viszont ennek az évnek a tapasztalata az, hogy menni fog, és ha minden jól alakul, akkor szeptemberre már kapni fogunk egy kis levegőt. 

Ha idén már nem találkoznánk, boldog új évet mindenkinek, remélem sikerült nektek is megvalósítani néhány célt, vagy ha nem, hát sok sikert jövőre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése