Ne maradj le semmiről! Lájkolj minket facebookon! Tudatos hörcsög

2020. augusztus 31., hétfő

2020 Augusztus - ezt sikerült


 
Ebben a hónapban bejött egy új sinking fund a képbe, mégpedig a kávéfőző. Alapvetően kapszulás kávét ittam itthon, mert hiába iszonyat a kilós ára, egyedül élve és kávézva napi 1x, hétvégén 2x, ez volt az értelmes megoldás. Viszont a home officeban ugye itthon ittam meg azokat a kávékat is, amiket eddig az irodai gépből, úgyhogy visszaálltam az őrölt kávéra, és mivel közben van hogy ketten kávézunk, eléggé fogy, és kezdjük igényelni a szarvasinál eggyel igényesebb kávéfőzőt. Mondjuk egy olyat, ami őröl is. Úgyhogy most erre is gyűjtök.

A jogosítványra már nem költök, mert ugye megvan, és a gyakorló óráimnak és a végére értem, így lett egy autós sinking fundom, amibe ugyanannyi pénzt teszek, mint amennyit eredetileg a jogsis borítékba szántam, ebből költünk majd az autóra, veszünk benzint, stb stb.

A hónap végével már ketten lettünk, úgyhogy kicsit átalakul a költségvetés következő hónaptól, erről is lesz majd egy poszt, hogy mi hogyan csináljuk, hátha nektek is segít.

Az élelmiszer budgetet végre sikerült tartani - most, hogy következő hónaptól teljesen máshogy lesz :) De egy kis siker is siker, meg kell becsülni.
 
A lomtalanítós-rendezős projekt is tovább halad, ebben a hónapban nem sikerült olyan ütemben szabadulni a dolgoktól, mint eddig, de szeptemberre ez lesz az egyik fókuszprojekt.

A kamra-fagyasztó kievés projektben eljött az első mérföldkő: kiürült egy egész fiók a fagyasztóban. Mivel már elég jól rutinná vált a szokás, hogy először a szekrényből próbálok kaját csinálni, kicsit kijjebb csúsztatom a fókuszból ezt, de nem felejtjük el. A következő hónapra a cél, hogy legyen még egy üres fiók :)

A malacba ebben a hónapban is került egy kis túlórapénz, minimális lomtalanítós pénz, úgyhogy a projekt most 46%on áll. Azt már mondtam szerintem, hogy a target erre az évre, hogy elérjük az 50%-ot - reálisan ez el is érhető, hiába nem alakultak a dolgok az elmúlt fél évben a terveim szerint.
 
 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése